بسم الله الرحمن الرحيم

"The greatest weakness of most humans Is their hesitancy to tell (show) others, How much they love them While they're alive."
"It’s death whether by killing or by cancer; it’s the same thing,” he said the day after he was chosen Hamas leader in Gaza. “Nothing will change if it’s an Apache (helicopter) or cardiac arrest. But I prefer to be killed by Apache" - Asy Syahid Dr Abdul Aziz Rantissi, My Inspirational DR...

Monday, November 10, 2008

A Journey.....

Perjalanan menempuh kehidupan yang penuh ranjau ....

Berjalan sekitar OLD TOWN, di warsaw... tempat yang bangunannya dibina kembali selepas hampir kesemuanya musnah selepas Perang Dunia ke2...

di sebuah taman berdekatan old town... =)


jalan yang tenang bkn bemakna tiada ranjau menanti..

subhanAllah.... more things need to discover..


hurm..... ^_^


Bersama Pegawai MARA, En. Roslan yg bertugas di Europe..


Seronok nye dapat jalan2 di hari2 pertama di kota lama @ old town, warsaw.... masa lapang yang ade perlu digunakan dgn perkara yg sebaiknya sblm datang waktu sempit... wassalam... =)



"Maka apakah mereka tidak berjalan di muka bumi, lalu mereka mempunyai hati yang dengan itu mereka dapat memahami atau mempunyai telinga yang dengan itu mereka dapat mendengar? Karena sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta, tetapi yang buta, ialah hati yang di dalam dada." (22:46)

No comments:

Iqra'.... Bacalah Quran, Nescaya Hatimu Menjadi Tenang....

Listen to Quran