بسم الله الرحمن الرحيم

"The greatest weakness of most humans Is their hesitancy to tell (show) others, How much they love them While they're alive."
"It’s death whether by killing or by cancer; it’s the same thing,” he said the day after he was chosen Hamas leader in Gaza. “Nothing will change if it’s an Apache (helicopter) or cardiac arrest. But I prefer to be killed by Apache" - Asy Syahid Dr Abdul Aziz Rantissi, My Inspirational DR...

Wednesday, January 20, 2010

:..: Untuk Mu :..:

بسم الله الرحمن الرحيم




"Tidak ada Tuhan melainkan Allah, Yang Maha Bijaksana dan Pemurah, Maha Suci Allah, Tuhan Pemelihara Arasy yang Maha Besar, Segala puji bagi Tuhan pemelihara alam, Aku memohon kepadaMU Ya Allah akan sesuatu kebajikan, berkat dengan rahmatMU, dan pokok yang mendatangkan ampunanMU, dan keuntungan tiap kebaikan dan keselamatan dari tiap-tiap dosa, janganlah Engkau biarkan dosa pada diriku, melainkan Engkau ampuni, dan janganlah Engkau membiarkan kesusahan pada diriku, melainkan hilangkan, dan tidak pula sesuatu hajat yang Engkau sukai melainkan Engkau kabulkan wahai Dzat Yang Maha Pengasih, Maha Penyayang".

= Kuatkan aku, tabahkan diriku, tenangkan hatiku =

No comments:

Iqra'.... Bacalah Quran, Nescaya Hatimu Menjadi Tenang....

Listen to Quran