بسم الله الرحمن الرحيم

"The greatest weakness of most humans Is their hesitancy to tell (show) others, How much they love them While they're alive."
"It’s death whether by killing or by cancer; it’s the same thing,” he said the day after he was chosen Hamas leader in Gaza. “Nothing will change if it’s an Apache (helicopter) or cardiac arrest. But I prefer to be killed by Apache" - Asy Syahid Dr Abdul Aziz Rantissi, My Inspirational DR...

Sunday, January 24, 2010

Why Deny?


بسم الله الرحمن الرحيم



Ya Allah....

Hebat sungguh ciptaan MU...

Sehebat-indah segala ciptaan MU, aku yang TERHEBAT...

Seindah-indah segala ciptaan MU, aku yang TERINDAH...

Sebaik-baik segala ciptaan MU, aku yang TERBAIK...

“Verily, We created man of the best stature (mould)” (At-Tin : 4)



MasyaAllah, tiada upaya aku untuk mendustakanMU...

Jika dihitung nikmatMU kepada ku, aku hanya mampu menunduk malu...

Malu kerana berangan berjalan di bumi, seperti aku yang punya...

Malu kerana aku tidak tahu apa yang mereka tahu...

Malu kerana tidak pula memberitahu apa yang aku tahu...

Ya Allah, jangan jadikan aku hambaMU yang lupa dan kufur nikmatMU...

Jadikan ciptaanMU ini sebagai hamba & pekerja TERBAIK dalam mencari REDHAMU...

Dari AKU yang malu...

Selamat Ulang Tahun Pertama Maryam Nadirah (17/01/10), my 1st niece...
Till we meet again...insyaAllah. muah~ Love ya.. (^_^)

No comments:

Iqra'.... Bacalah Quran, Nescaya Hatimu Menjadi Tenang....

Listen to Quran